Isnin, 10 September 2012

My 1st Entry

Hmmm~ nk cite ape ye....?
 
 Ha nk cite pasal macam mane aku boleh tertarik nk jadi blogger... ceritanya bermula pastu satu malam... tibe2 pintu rumahku eh... cite ape nie... lari tajuk plak... Okay cite nie bermula apabila aku usha blog yg famuos2 hmm~ tetibe aku pun mule la tertarik nk jadi blogger, sebelum ini aku telah membuat beberape blog tapi berhenti separuh jalan... Org kate jadi blogger boleh jadi kaye betol ke? Rezeki Allah sape yg tau... Aku tertarik dgn satu statement dalam satu blog nie la yg berbunyi "blog ini umpama tanah luas yg kita boleh terokai untuk dijadikan kawasa  pertanian dll... kalau kite pandai adela rezekinya"

Aku x tau la blog aku nie boleh berjaya ke tak... atau blog nie akn terkubur seperti blog lame aku...!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan