Sabtu, 15 September 2012

Pekerja Dilarang Memandang Wajah Jennifer Lopez

Assalamualaikum, dan selamat petang (^_^)v

Jennifer Lopez... Siapa yang tak kenal dengan artis Hollywood nie yang pernah menjadi juri American Idol? Dia nie boleh tahan top jgakla kat sane..

Nak jadikan cerita tadi aku terbaca... 'ter' padahal  memang nak bace pon... okay berbalik ke tajuk, mase tengah syok bace MSTAR Online... ternampaklah aku pada satu artikel(yang kat bawah nie)
terngange aku kejap... Aku cube bayangkan macam mane pekerja dia wat keje? Pelik betul... biaselah bile dah top mane boleh nak campur ngan orang2 kelas bawahan "Ape kelaskan"  Hahaha~ Kekwat betul minah nie... 


PENYANYI terkenal Jennifer Lopez mempunyai satu peraturan tegas terhadap pegawai dan pekerja yang berkhidmat dengannya.
Jennifer, 42, dilaporkan melarang pekerjanya untuk berinteraksi dengannya secara langsung malah turut tidak menggemari mereka memandang wajahnya.
"Jennifer cukup tidak suka jika ada pegawai atau pekerja yang memandang wajahnya apatah lagi berbicara dengannya," ujar sumber terdekat penyanyi itu kepada Daily Star.
Menurut sumber itu lagi, peraturan itu turut membabitkan individu yang telah lama berkhidmat dengannya.
Ini bukan kali pertama Jennifer dituduh berlagak diva kerana sebelum ini dia sering membuat permintaan yang tidak munasabah jika terlibat dalam sesuatu acara.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan