Khamis, 13 September 2012

Audi






Assalamualaikum dan salam sejahtera... di petang yang indah ini aku nak cite la sikit pasal satu jenama kereta daripada Eropah yang agak terkenal jugak la... Anda pernah dengar jenama kereta Audi, jenama ini berasal dari Jerman... Jenama kereta ini tidaklah asing dalam pasaran Malaysia, namun kurang mendapat sambutan daripada pembeli di Malaysia kerana faktor harga yang agak tinggi, malah populariti yang jauh lebih rendah berbanding Jenama Mercedes benz dan juga BMW...



Aku nie merupakan penggemar Jenama kereta audi ini. Kenapa aku suka kereta ini? Jawapannye cube korang tengok gambar, cool tak? lihat sahaja pada rekaan lampunye sudah boleh membuatkan air liur aku meleleh beb!
Di bawah jenama ini aku berminat gila smpai tahap harcore pada salah satu modelnya iaitu A5 coupe, namum bolehkah aku memilikinya pada suatu hari nanti...? Aku pon tak tahu lah, kalau aku ade rezeki dapatlah...

-Audi A5 coupe-

preview utuk kereta ini

Tiada ulasan:

Catat Ulasan