Isnin, 17 September 2012

kisah memalukan...

Assalamualaikum dan selamat malam (^_^)v

Petang tadi aku keluar g kedai ngan kawan aku,  sebab nak beli barang dapur sikit... kiteorang g naik moto j.. semuanye berjalan lancar... Lepas beli barang kiteorang g makan kejap... Time nak balik tu la terjadi satu kejadian yang amat memalukan...

Sampai kat moto aku cube bukak 'seat' moto sebab nak ambik helmet... Betapa malangnye seat moto x leh bukak, aku pelik la sebab tadi nak letak helmet ok j... Apesal nak bukak balik ssh sangat... Aku pon cube punye cube sampai 10 kali x leh nak bukak, lagi sedih ade orang tunggu sebab nak parking... Pastu dah ramai orang tengok... Tibe2 guard yang ja ge kedai datang kat aku... Dia tanye "apesal nie, dik" aku jawabla "seat x leh bukak la bang..." pastu dia mintak kunci nak tolong bukakkan, aku bagi j la... perhh sekali j dia buat seat dah boleh bukak... Hmmm~ gile malu aku dibuatnye...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan