Ahad, 23 September 2012

Kru filem Johnny Depp mati lemas

Assalamualaikum dan selamat pagi (^_^)V

Maut di set pengambaran pon masuk paper, Well bile dah keje ngan orang popular semua cerita jadi sensasi, ape pon yang dah meninggal nie, dia bukan tau pon yang dia akan masuk paper...  

bacalah artikel kat bawah untuk lebih lanjut

LOS ANGELES - Seorang penyelam yang bertugas di set penggambaran filem Lone Ranger lakonan Johnny Depp mati lemas ketika membersihkan sebuah tangki, jelas pihak polis dan studio filem Walt Disney Co.
Lelaki yang belum dikenal pasti itu dikatakan memakai peralatan skuba untuk menjalankan kerja-kerja penyelenggaraan di dalam sebuah kolam di sebuah rumah ladang di Palmdale, utara Los Angeles.
"Kami dengan dukacita mengesahkan bahawa seorang kru filem Lone Ranger meninggal dunia selepas dibawa ke hospital. Takziah buat ahli keluarga dan rakan-rakannya. Kami akan memberi kerjasama penuh dalam siasatan berkaitan insiden ini," kata jurucakap Walt Disney Co., Paul Roeder dalam satu kenyataan.
Mangsa dikatakan sedang menyiapkan tangki tersebut untuk satu babak di dalam air. Punca kematian bagaimanapun masih belum dapat dipastikan. - Reuters
sumber:KosmoOnline
"yang mati tetap akan mati,kita yang masih hidup pon akan mati jugak satu hari nanti... gunakan kesempatan yang ade nie untuk 'enjoy' membuat ibadah"


Tiada ulasan:

Catat Ulasan